tbx , från farsta

hhej !
nu är jag tillbaka från farsta med pappa... det var väl ganska kul , men otroligt kallt!!
Jag har fått såhär 500 kronor från pappas kompis i julklapp så jag sparar till en video kamera , så jag ska se om jag hittar en billig och bra och så ska jag spara lite till osv...
DET VAR MEGA BILLIGT MED SMINK PÅ H&M , men jag ska faktiskt inte köpa , för det e onödigt , jag andvänder bara min silvriga och vita eyeliner och maskara tyep , så det e inte nödvändigt att köpa massa smink egentligen :P
Just nu chattar jag med Anna och Ylva på msn och har ingenting för mej ...
Kanske borde jag ringa anja ??
äääh , vet faktiskt inte ...
Måste gå och lägga mig tidigt ikväll , jag börjar ju skolan på fredag , så klockan 11 får det bli (:
Jag och pappa köpte en masage grej för fötterna som man rullade ...
As skön , fast den kittlar lite :P
vet inte vad jag ska skriva riktigt men nu ska jag dra.
Hejdå.

puuss // Nathalie

(FY för er som skriver kyss och smek säger jag bara , så jävla grose)


Kommentarer
Postat av: ylvaa<3

Håller med "kyss och smek"xp <3

2010-01-06 @ 19:35:43
URL: http://ylvzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0