TA MIG HÄRIFRÅN

jag pallar seriöst inte , jag vill flytta såååååååååå mke !
jag orkar värkligen inte mer , det e kryp i heeeeeela mitt rum och jag e så j*vla rädd , jag har fobi !!
De är i mina väskor i mina vantar i mina saker , överallt -.-'
Jag orkar inte mer , vill bara veeeerkligen flytta , det e sååå skarrigt , jag tror jag kmr dö !
Jag vet inte vad det egentligen är med mig , men det e så irriterande att inte gå någonstans i mitt rum utan att jag ska börja gråta som fan , fy fan vad jag gråter när jag ser kryp :'(
Jag e så fruktansvärt rädd så att det går bara inte , och alla dessa äckel bor i min j*vla garderob "/
ojojoj , jag skulle göra vad som hälst för att få flytta här ifrån , även fast pappa sa att han ska spraya när det blir varmt , what ever , i'm out of here !!!!
Jag tänker iaf få honom att flytta ngn gång ! ;)
shit pommesfrittes , vi har bott här i tyep 8 år !
leave me alone bugs !!!!!!!!!!!!!!!

puuss // Nathalie ( som hatar kryp :'( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0