sry för dålig bloggning idag...

hejhej , men asså , jag tyckte att sen jag och issa skapade den här bloggen har jag bara bloggat här och inte på min andra "privata"/egna blogg så det känndes så himla fel , så jag har suttit och designat min blogg hela dagen , förutom när jag och pappa var i heron city :P
Men nu börjar ju skolan så då kommer jag inte blogga lika mke , men det kmr ju ;)
Men ni bara måste kolla min andra blogg♥
http://naathaaliiees.blogg.se
Nu e den mke finare oxo , gjorde ny header idag oxo ;D
ååh guud , det här låter säkert crazy , men faan va jag saknat skolan , asså tänk vilka möjligheter , nu e det 2010 , partyyyyyy lixom ( not men ni fattar säkert ) ...
Nu ska vi börja med sexkunskap ( vet det heter sexualkunskap -.-' , min syrra klagar på mej för jag säger sexkunskap ) på NO , jag frågade vår No lärarne när vi skulle börja med det inna  lovet och då  sa hon det , efter lovet , hahha :)
Men iaf , jag kmr ba springa runt och krama alla , särsklit Ylva , har inte sätt henne på åratal !!
haha , senast jag såg henne var det ett annat år iaf x) :'(
Men det blir myys med tjejerna soklart <33
har saknat alla skiiiit mke ..
till och med lärarna.
hahhahaha.
Men jag vet inte vad som hände ...
jag har gjort lite bilder nu , jag tänkte jag skulle lägga upp de :D




puuss // Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0