Samma program !

hejhej igen , kännde mig tvungen att blogga , haha det e lite kul , för förut när jag bloggade så kollade ju jag på Navy CIS och det gör jag nu med :P
Fast det var inte det som var grejen , utan det e exakt samma avsnitt som det var innan när jag kollade förut xd
Asså jag har aldrig kollat på det programet förut men det verkar ganska bra faktiskt !
Nu e jag inne på min laptop !♥♥♥♥♥
Pappa fixade den igen , men jag kan slå vad om att den dör igen sen :/
Jag hatar att det blir så , men min laptop e förutom det jäääävlit bra , fast det e lixom inte laptopen som e trasi utan det e min rauter som gör att jag kan ha trådlöst internet , och för mej finns det inget annat sätt att ha internet på min data för vi har inga sladdar eller nåt annat man kan ha :P
Det e faktiskt ganska jobbigt oftast , asså att det alltid ska bli så och så pajjar internet och jag kan inte andvända min laptop osv...
Men aja , nu ska jag kolla på tv och sitta lite mer vi datorn ;)

puuss // Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0