pallar inte med bloggpaus ...

hejhej , jag orkar inte ha bloggpaus , men aja , idag var jag issa ellioth nadja och ylva hemma hos ellioth och kollade på film "som vanligt" eller vad man ska säga , det var as kul , vi kollade på den hemskaste filmen som någonsing skapats enligt mej .. (a)  , men iaf nåra lurade mej att den var sann så jag dog tyep xd , men eftersom jag inte pallar skriva vad den handla om så kopierar jag texten från issas blogg om vad den handlar om iaf (a'
den filmen vi såg idag hos ellioth; Paranormal activity,
den är en av världens läskigaste filmer, & nu menar jag inte enligt mej (;
det handlar om ett par, kvinnan i paret har blivit förföljd av en demon ända sen hon var 8 år.
Det hela handlar om paret då, dom vet att hon är förföljd så dom gör nästan allt för att få bort demonen. Dom ringer t.ex en man som vet hur man får bort demoner & sånt, vet inte riktigt vad det yrket heter. I alla fall så har mannen köpt en kamera, så han filmar allt. Så det är han som filmar hela filmen, ibland turas dom om, om vem som ska filma.
På dagarna så händer det inte så mycket, då filmar dom bara varandra, men det är varenda natt som skräckfilmen är som läskigast kan man säga. Dom sätter alltid kameran framför sängen & har den på under natten så att dom ska se om något kreepy händer, det är det som är läskigt, för man ser alltid framifrån & det går nästan inte att titta bort under filmen. Första natten i skräckfilmen så händer det inte mycket förutom att man ser någon skugga, sen blir det värre & värre, tillslut så går tjejen upp mitt på natten & ställer sej o kollar på mannen där han ligger & sover, man fattar inte varför hon gör det. Men då hade hon fått demonen i sej. Helt plötsligt så springer hon in i badrummet & SKRIKER hans namn , & han kommer hur snabbt som helst .. när mannen gått in i badrummet, så ser man ju inte dom, eftersom att deras filmkamera filmar bara rummet. Helt plötsligt så flyger mannen ut ur badrumen mot filmkameran, & så kommer kvinnan helt blodig, hon börjar gå mot mannen som ligger död på golvet, och sen kryper hon mot filmkameran & börjar le & tillslut så kommer hon så nära så att man verkligen SKRIKER, HOPPAR, BÖLAR & GARVAR.

jag blev så rädd att jag flööög till nadjas knä & lät såhär
- whää whää whaa , shiiit, AAAA ! ÅÅÅ wäähh osvosv.
Hihi jag är inte sådär världs bäst på att föklara skräckisar ! (;

haha ja , så skrev issa , och hon hoppade även på mej och skrek som en koo ., men vi garva som fan när killen hoppade som en häst XD
issa ba ., haha kolla nu , när han hoppar som en häst :D
jag ba , issa ta't lungt XD , men aja , hon kanske gillar hästar vad vet jag :P  , iaf det var otroligt läskigt :D
men ja ni borde faktiskt se den , OMG scaaaaaaary ...
jaja , men jag ska chatta lite och så orkar inte hålla på så bye bye lixom ... (:

puuss // Nathalie

Kommentarer
Postat av: issa

hahahha den var gryyymt läskig :'( <3

2010-01-18 @ 21:43:28
URL: http://finaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0