lite dålig uppdatering ..

Tyvär så måste jag säga det igen, jag har inte bloggat på länge & förlåt för det !
Nathalie ska ta en blogg paus, ni som inte har bloggar kanske tänker; shit, ofta man tar en paus i sitt bloggande ..
men jo hörni ! det är tufft att blogga, speciellt när man är trött, man kanske har glömt att blogga på dagen och kommer på det på kvällen, då orkar man inte blogga eller så blir det ett inlägg men två ord. Och bloggtorka, när man verkligen inte har lust att blogga, ibland när jag förlorar många besökare så kan det hända att jag inte vill blogga för att det känns som att nästan ingen läser bloggen, varför ska man ha en blogg som ingen läser? skrivaskrivaskriva för att andra ska få läsa om vad man har för sej på dagarna, vad för musik man lyssnar på och massa annat, men så är det ingen som läser bloggen, hur kul är det på en skala?
idag har jag i alla fall varit med sabah, vi var hemma hos henne och åt chips, kolla på tv, chattade med lite roligt folk och tog bilder, mysigt var det :)
jag gick hem sen, på vägen hem så träffade jag nathalie, vi stog och pratade om allt möjligt, mest om skolan ! haha (:
När jag var hemma så gjorde jag det vanliga - satte mej framför datan och kollade det senaste, msn / pea / facebook / musik / chatt på olika ställen / ladad upp bilder / mail / webbcam / redigeringar till bilder osvosvosv.
Det är det jag brukar göra när jag kommer hem. Men nu måste jag faktiskt dra till sängen, skolan är ju imorn så man får inte vara uppe så länge ! (;
Två bilder - jag & sabah


& så jag just nu (;

godnatt !


Kommentarer
Postat av: Marcela<3

Kuul<3

2010-01-17 @ 22:16:10
URL: http://marcelakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0