inte mycket bloggning

heeej alla söta & fula eller vad ni nu är !

förlåt för sämsta uppdateringen, har faktiskt inte tänkt på att blogga i nasseissa, bad girl !
men nu får jag väl passa på när jag kom ihåg det (;
Idag gick jag hem efter skolan för jag har mycket läxor och jag har ont i ryggen, axeln och foten. Egentligen skulle jag vara med kompisar, det var nästan bestämt .. asså jag messade Hilda och var nästan på väg att på hem till molly med tanya och emelie w, men då gick jag för jag var hungrig plus allt det där med läxor och smärtor xd men när jag gick förbi min kompis julias port så ville jag ringa på hennes dörr, men såklart så är det portkod -.- så jag fortsatte min resa hemmåt.
När jag kom hem så gjorde jag mackor och varm oboy och chillade vid datan, hela kvällen har varit mysig, men nu är den snart över, sorligt men sant.
jaja, det finns inte så mycket mera att blogga om, förutom att nu är det onsdag och snart är det fredag  (a)
haha nu får jag skaffa mig ett liv.


puss

David Guetta Feat. Kid Cudi - Memories


Chris Brown - Crawl

har faktiskt gråtit en gång när jag lyssnat på crawl, är helt ärligt kär i chris brown ! jag svär !
åååå tänk att träffa honom, gråter av tanken av att kanske aldrig få träffa honom.

han har skrivit crawl till rihanna (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0