Ingen bloggning idag ..

Hej alla söta ! ;) Har inte bloggat något idag, har bara varit lite upptagen med emma, & min brorsa fyller år idag (: Jag och emma flummade över och kollade på en skräckfilms trailer till ; Dödens våning. Vi har sett filmen förut och det är en kvinna i filmen som vi kallar Sajko Tanten ! :o Vi var bara lite desperata av att se den igen .. Nathalie var hos tandläkaren idag, hoppas att allt gick bra dära, klockan 20 ikväll ska jag dra iväg med min familj & en annan familj, vi ska till en restuerang, har glömt bort vad restuerangen heter, men det får jag väl säga när jag kommer tillbaks :) min mobil är helt sönder, jag har en såndär uppfällbar som det finns två delar på, det är inte riktigt en uppfällbar, utan det är typ en 'uppskutbar' eller det kanske heter så? äh jag, vet inte, men i alla fall, dom två delarna i den 'uppskutbara' mobilen har gått sönder ;/ så mobilen är i två delar nu, funkar inte alls, så mamma ska skicka in den och så kommer jag kanske få en likadan tillbaks. som tur är .. egentligen vill jag ha en ny, men det är bättre att ha en ny likadan istället för min as gamla eller ingen alls ;) men ni får ha det så bra puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

gick de sönder helt nu xd ??

2010-01-05 @ 18:41:49
URL: http://issanasse.blogg.se/
Postat av: issa

hah aa ! :)♥

2010-01-06 @ 14:09:00
URL: http://issanasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0