Hemma(:

hejhej , nu är jag hemma från mamma !
Igår så slaggade jag hos Isabelle och vi sjöng singstar kollade på filmen; Hot chick mm...
Jag vaknade ganska tidigt imorse och Issa var inte vaken :P
Sen somnade jag om och så kom Issas mamma och väckte oss , Isabelle sommande om -.-' och jag satt vaken , jag försökte få isabelle att stiga upp men det var tyep hoplöst så jag fick ge upp , efter ett tag när jag tog hennes mobil och sa att jag skulle kolla på hennes sms så gick hon upp xD
Jag skulle vilja säga att jag e väldigt nöjd med designen på våran blogg (:
Om ni vill kolla på min andra blogg så heter den;
www.naathaaliiees.blogg.se
jaja , nu fortsätter jag att berätta vad vi gjorde...
vi gjorde oss iordning och drog t min mamma , där satt vi först och snackade om skräckfilmer med mamma ( mest issa och mamma )...
Sen så kollade vi på början av en skräckis på datan och sen kollade vi på Saw 1...
Jag har sätt saw 1 saw 2 och saw 3 som jag har hemma hos mamma men issa har inte sätt ngn av de så mamma tyckte att vi skulle se den första (:
Sen gick issa t sig och jag t pappa ;D
Men nu ska jag fortsätta på msn och leva livet !

puuss // Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0