hejhej ingen bloggning igår!

asså jag pallade helt enkelt inte blogga igår , men jag gjorde det på min egna blogg så ni får läsa där om det är ngt ni undrar om vad jag gjorde igår , fast jag kan snabbt säga att jag var på Ikea med pappa och Martina en stund sen så åkte vi hem och så mötte jag Emma i dalens centrum och sen drog vi hem till mig...
Idag frågade Emma om jag ville göra något med henne idag också men jag orkade inte , för idag vill jag bara slappa så jag sa nej , så nu skulle hon tyep vara med Emelie och Tania och nåra mer tror jag :P
Men jag börjar bli uttråkad så jag kanske ska ta och ringa Anja och se om hon har kommit hem från landet och om hon inte har träning nu  , för då kan jag ju vara med henne en liten stund , för det funkade inte så bra att slappa , jag är bara uttråkad nu istället ...
Men nu ska jag kolla om jag får tag på Anja då så ja , vi får väl se hur det blir med det...


puuss // Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0