Har inte kunnat blogga !

hejhej, asså jag skulle ha bloggat idag men asså min laptop var total pajj så det gick inte :'(
Men den fixade sötaste pappa den åt mej , så nu funkar den igen , men min data pajjar då och då så jag kanske inte alltid kommer ha möjligheten att blogga , men oftast , annars tar jag bara pappas data (:
jaja , vad har nni gjort idag , själv har jag bara vart hos tandläkaren !!
HATAR TANDLÄKARE , HAR SÅN JÄÄÄVLA FOBI! :(
asså förlåt alla tandläkare där ute , men ni tyep försöker göra mig blind med eran förbannade lampa och sen misshandlar ni mina tänder och allt -.-'
Men aja , vad finns det att göra åt den saken ?
Jag har försökt att få tag på Anja lite , men nooope det går inte :(
Nu e jag inne på msn och kollar på tv på den där serien som heter tyep eeeh??
ska kolla xd
Navy CIS (a)
men aja...

puuss // Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0