fredag ! :)

hellu bebu !
äntligen fredag, kanske låter lite konstigt eftersom jag bara gått i skolan en dag, har redan tröttnat -.- fast det var såklart kul att träffa alla.
i alla fall, idag efter skolan drog jag emelie, tanya & emma hem till jossan, där kollade vi på massor av roliga
video klipp , bla ; Jesus tanten, Sean banan & hipp hipp ( youtube )
Så dom borde ni kolla in (;
Vi kollade inte bara på dom där roliga klippen, vi kollade också på Dödens våning trailern ;)
haha, shit vad läskigt det var, vi skrek & garva under hela trailern.
Efter att ha varit vid datan & kollat på allt det där så gick vi till tv'n & kollade runt på olika skräck filmer. klockan 17 gick jag hem för att jag frös & var hungrig & alla andra skulle hem (:

finns inte så mycket mer att blogga om ..

hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0