förlåt

för dålig bloggning från mig !
ska försöka skärpa mej ;)
snart kommer mamma hem med saker hon köpt på willys, haha jag sa åt henne att köpa nudlar, kanske gör några ikväll? :o sen måste jag hinna duscha och göra klart min no läxa, jag har lite franska också som nästan är klar ;)
vad ska man skriva om? har ju skrivet väldigt mycket i http://finaisa.blogg.se så om ni vill läsa mera om dagen så kan ni bara läsa där, jag var med emma jossan tanya och emelie idag, först hos mig och sen hos jossan, det var riktigt roligt ! ibland läskigt .. hahah
ni måste verkligen börja kommentera mera så man kan köra lite svar på kommentar, haha jag älskar att svara på kommentar :)
men nu måste jag kila, lägger upp två låtar som jag lyssnar på nu. Jag skiter i om ni inte gillar dom, vad kan jag göra åt saken?
Just litsen and enjoy

- Taio Cruz ( sugababes ) - she's like a star


- Taio Cruz - i can be ( bästa remixen )



ha det bra ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0