farsta


Har nyss varit i farsta med emma nathalie & nadja :)
igår / måndag; jag var med emelie w tanya emma & nathalie, vi var ute först, sen drog vi hem till mej & hade det kul ;) Jag & emelie w drog hem till henne sen för jag skulle sova där. Vi hade sjukt mysigt, åt på Max, kolla på twilight & garva ihjäl då&då, haha som vanligt ! (a)
Emelie lägenhet var som en sån som man ser på Cribs på mtv, haha jag driver inte ! stooora fönster & två våningar i deras lägenhet inne i stan, & trappan var skit stor & snygg .. haha avis asså ! xd
Idag; Jag var med emelie på morgonen & åt frukost o sånt, sen gick vi två ut med hennes hund Majk, vi gick till tvärbanan eftersom att jag skulle träffa några i farsta .. tro inte att jag dissa emelie ! hon & hennes familj skulle på något släkt kalas.
På tvärbanan ( åkte till gullmars ) träffade jag thirfe, vi snackade ett tag men sen var jag tvungen att skynda mej till globen för att möta nathalie & emma på donken. När jag kom dit så fick jag en stor pommes & en macflurry av min brors kompis på donken, tacktacktack ! haha emma & nathalie fick extra stor dricka & pommes,
Efter ett tag kom nadja :)
Köpte ingenting idag, hade inga pengar med mej
puss


Kommentarer
Postat av: Nathalie

vi var i globen pucko XD<3

2010-01-23 @ 20:14:18
URL: http://naathaaliiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0