dålig bloggning ;/

igeen ,jag vet inte varför men ja , det blev väl bara så ,lite jobbigt faktiskt , men ja ...
Nu har jag ju ändå 2 bloggar , en själv och en med issa jö ... ;)
Men aja , jag orkar inte berätta vad jag gjort den här veckan , men jag har ändå inte gjort ngt spec. , idag så var jag i skolan ,fast inte hela tiden ,jag gick efter lunch , jag hade ont i huve och mådde illa på gympan , sen gick det inte bort , men jag tänkte att det kanske skulle göra det efter lunch men nej ... så jag fick gå hem ;/
Men iaf , efter jag gått hem så la jag mig i sängen och somnade nästan på en gång , sov i några timmar och när jag vaknade så mådde jag bra igen , så jag gick till mamma för att kolla på hunden vi har börjat vara hundvakt till , jag hade aldrig sätt den ,den e bara 16 veckor gammal ♥
den e aaaaaaaaaas liten och heter Chili ( stavning ( som den där grönsaken heter den iaf ) ) ...
Den var jätte gullig och naffsade aas mke så jag har lie sår :P
Men det gjorde ju inte så ont så det gör väl inge :) Sen när jag och mamma skulle gå ut med den så ringde isbelle och frågade om jag ville göra ngt så jag sa att jag skulle gå ut med hunden och sen kunde jag ringa henne .
Sen efter jag och mamma lämnat den hem så gick jag tbx till pappa och ringde isabelle , sen drog jag hem till henne och vi gjorde lite olika saker ...
Sen klockan 6 gick jag hem igen. nu står pappa i köket och lagar mat ;D strömmning , en av mina favoriträtter :P
Och jag sitter och kollar på navy CIS på tv i vardagsrummet , men jag ska inte blogga så mke mer för jag får bara sitta vid datan 2 timmar varje dag  , vill INTE slösa tid !! , men det är väl tur så jag inte får fyrkantiga ögon av att jag kollar så mke på tv och sitter så mke vid datan -.-'   ( kopierade från min andra blogg , vet jag e lat sry:/ :'(<3 )

puuss // Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0