bilder & en video / igår & idag

Nu har jag äntligen laddat upp bilder & videos från igår & idag , med mej & Nathalie ;) & en bild på mej o emma.
Nathalie har ju redan bloggat om idag, så jag berättar vad jag gjorde efter att nathalie drog till sin pappa.
Jag började gå hemåt, när jag kom till päron gården så såg jag min bardomsvän Christi & hennes kompis Emma, Cristi skulle gå så Emma blev kvar, jag hade ändå inte ngt att göra så jag var med emma ;) vi hade skit kul, vi gick runt & höll på i snön, & vi gick in i olika portar & pratade :)




flumm




haha, nasse låna mina svarta skor :) så tog jag uggsen från syster.

DRIV




_________________________________________________________
Nu kommer lamp bilder

jag vill inte synnas :$ <3


Driiiiv
__________________________________________________________

Driv bilder ;

haha driv !




Ni kommer inte hänga med, men försök :)
2 pixlar -.-


Kommentera sötnosar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0