Tjena tjena mittbena !!

hihi, stöörd rubrik , ja vet , men jag kunde inte komma på ngt annat , egentligen e jag sp tråkig så jag inet orkar blogga , tänkte egentligen kopiera inlägget från min andra blogg som jag precis skrev , men jag vill inte tråka ut er så no way!
Men sen har jag ju min blogg tsm med Ylva , så OMG vad mke bloggning jag måste handskas med så ni kanske vet varför det e lite dålig uppdate ofta !! (a'
Men aja , kom hem från farsta nyss , var där med pappa ¨, köpte svata jeans från Gina sen köpte jag strumper från h&m och så skulle jag köpa en till pyjamas , men jag hittade ingen , glömde att titta lättare sagt ...
Men nu ska jag chilla galet , som Jonatan brukar säga hahaha !!<3

grrr/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0