OUTFIT & FACELOOK


fin bild ..
Svart kofta - Ginatricot
Vit tröja, Peace märke - H&M
Svarta tights - Ginatricot

Idag har jag varit med tanya emma och emelie. Först var jag tanya och emelie hos mej där jag och tanya åt. Efter det så ringde emma och frågade om hon kunde komma, och det fick hon såklart ! ;)
Emelie och tanya ville hinna gå in på datan lite innan emma kom för vi bestämde att när emma kom
så skulle vi ut någonstans. Dom två han iallfall vara inne på datan ett tag. Tills emma kom :)
Vi alla drog till nytorp, gungade, snackade och chilla bara. Såg Christi också, fast hann bara säga hej för vi drog sen ! Emelie och emma skulle hem när klockan var typ fem. Jag och tanya gick då till mej men strax efter det så gick tanya hem, hon var tvungen att äta, göra läxor och sånt !
Nu ska jag inte göra så mycket, äta snart och sen med till mamma som ska till hennes kompis och kolla på kompisens nya lägenhet ! ;p Ni får ha det bra sålänge.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0