Nathalie tänker fixatt



Japp, jag tänker återuppliva den hära bloggen.. vi har inte bloggat någon av oss
sen ja i februari (pinsamt värre) men det ska jag ta mej fan ändra på!
Haha, joh jag har inte haft så bra uppdate på min andra blogg http://naathaaliiees.blogg.se heller de senaste dagarna men jag lovar att jag ska förbättra mitt bloggande på båda bloggarna, och sen får et vara nog med bloggar.. jag vet att jag lovat detta såå många gånger iaf på min andra blogg, mn nu ska jag värkligen försöka och inte ge upp nu! För jag vill ha aktiva läsare och jag vill vara en aktiv bloggare, antar jag ;)
Så då får man göra det som krävs, alltså vid det här fallet blogga ;p
Så det e ju ganska kul iag ;)
Men ah, jag har designat en egen bikini på nelly.com och vill såå gärna vinna tävlingen så snääälla du rösta på min bikini, i beg you! Det skulle vara så himla snällt, helst fullpått dåra ! (a)

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!



Visst har jag ggjort en till men jag har inte kvar koden till den tyvär, kan jag ksk fixa fram också men vi får se med det, vart mer nöjd med den hära iaf, ksk inte såå fiin och rolig men jag skulle sätta på mig den, i'ts my stile och vet ni vad jag såg? Jo att en annan tjej nyligen designat en heeelt likadan bikini, och jag hittade mönstret sjäälv .. det kan ni ju se, för det e samma mönster som jag har på hela designen i min andra blogg så... jaa!
Fru desperat?

Många Kramar/Nathalie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0