kopierat inlägg

Heejsan, har kopierat inlägg från http://finaisa.blogg.se , min enskilda blogg.  <3
Igår så var jag med ylva på dagen, då var klockan typ 2. Vi var först hos mej ett tag, sen gick vi hem till natasha för jag skulle lämna en sak till henne. Vi var hos natasha i 30 minuter typ. Efter att ha varit hos natasha så gick jag och ylva till emelie där tanya och emma var. Vi var där och var inne på datan, lyssna på musik och hade rooligt. Jag och ylva var där till 8, sen gick vi hem till mig och käka, kolla på talang och massa annat. Sofie kom över lite senare, hon drog hem halv ett på natten. Jag och ylva gick och la oss två, precis innan vi somnade så satt vi och kollade på en film om Madonna, haha den var ju bra ! Ylva gick hem på morgonen, jag skulle vara med tanya så jag gick hem till henne, därifrån åkte vi till globen. I globen köpte jag bara läppbalsam och hårspennen, vi käka på donken också och jag veet att det var en kändis som satt nära oss men jag kommer inte ihåg, det var en kille med brunt hår, jag tror att han var med idol men jag vet inte. Efter globen så gick jag och tanya till tanya och käkade middag, jag typ somnade hos henne, haha jag är/var skit trött ! :( Efter att ha varit hos tanya så gick vi två ut och träffade natou, ylva, amanda och amandas kompis. Vi åkte t banan till bagis, amanda skulle göra något där. Efter det så åkte vi tillbaks igen. När vi var tillbaks så åkte jag hem igen. Sen ringde sofie mej och frågade om hon kunde få komma över ett tag. Klaaart hon fick! fast jag är sjukt trött bara.



haha


Det var alla bilder från idag, nu ska jag ha kul med sofie.
Puss&kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0