Hellueh



Det är jag igen ;p vem annars? (a)'
Nu sitter jag och ser allmänt fin ut, eller jaah jag ska på bröllop, vet dock inte när, men det ska jag iaf.. Mamma sminkade mig så fint så fint, det ser man på min visningsbild på msn, gulligt värre då!
det gick konstigt nog då inte att lägga upp någon bild på bloggen så, jah, det var ju bara mer än synd ;<
Ja, hur har ni det då.. själv mår jag väl sådär har inte någon stor lust att gå på bröllop, förtom maten, ååhh den underbara maten, tjockis här!
Men det kommer vara afrikansk mat också.. synd för er som aldrig har ätit det (a) mums!
Fast j*vlar vad starkt det är iaf de mesta av maten, fast det beror ju på.. iaf så kommer jag gå uppp rejält med nåra kilo asså!
För det ända jag åt igår var mc feast meny och en äppelpaj på donken. Mums, eller nåt -.-
Anatgligen därför jag 'spydde' imorse, eller asså ja jag fick kväljningar men jag var tom i magen så det kom inte upp någon ! man ba okeej ?
Men nu ska jag inte tråka ut er med för långt inlägg ... Jag kommer hem ksk 4 på natten eller om jag sover över hos de som har brölloppet för det e ju mammas bästis så...
Men ahh jag ksk bloggar.. vem vet ? ;)
Jag ksk får lånas laptop under brölloppet vem vet ? haha derv >.<'

Kramisar/Nathalie

Grattis Mathilde Isabelles syrra, 18 nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0